Циклова комісія гуманітарних дисциплін
Наше кредо: «Духовні криниці – джерело для буття людини».
Циклова комісія гуманітарних дисциплін створена з метою формування духовного світогляду студентської молоді, цілісних світоглядних уявлень, загальнолюдських ціннісних орієнтирів, залучення до культурних надбань українського народу і людства в цілому.
Склад циклової комісії
Загальна методична проблема циклової комісії: «Використання ІКТ як засіб підвищення пізнавальної активності студентів на заняттях гуманітарного циклу»
Основними напрямками роботи комісії є:
- впровадження інноваційних технологій навчання;
- активізація розумової та пізнавальної діяльності студентів шляхом використання ІКТ;
- робота з обдарованими студентами, розвиток їх творчих здібностей;
- участь у виховній роботі;
- підвищення рівня кваліфікаці та педагогічної майстерності викладачів.
Поліпшенню навчання та успішності сприяє творче застосування викладачами комісії інноваційних методів і прийомів роботи зі студентами. Комісія пропагує методи активного навчання. Викладачі постійно проводять аналіз змісту навчальних програм, узгоджують їх із навчально-методичним забезпеченням. У центрі уваги ЦК – індивідуальна робота зі студентами, зокрема, вивчення та запровадження досвіду роботи з обдарованою молоддю.
Викладацький склад циклової комісії намагається, окрім ґрунтовних знань з дисциплін, прищепити своїм вихованцям і високі моральні якості. Колектив щоденно працює над тим, щоб кожен студент усвідомлював загальнолюдські та національно-патріотичні цінності.
Багато уваги приділяють викладачі позааудиторній роботі зі студентами. Це і проведення олімпіад та мовно-літературних конкурсів, Тижня української писемності, Шевченківських днів, тижнів іноземних мов, конкурсів буклетів та літературних творів, конференцій, вікторин, відзначення знаменних дат тощо.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Навчання студентів відбувається у спеціалізованих кабінетах:
української мови та літератури
української мови (за професійним спрямуванням)
зарубіжної літератури
іноземної мови
іноземної мови (за професійним спрямуванням)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |