Головна » Статті » Викладачам » Педагогічна рада

Засідання педагогічної ради Рубіжанського політехнічного коледжу від 04.03.2011

Порядок денний

 

  1. Творчий звіт викладачів, що підлягають атестації у 2011році

 

ПРОЕКТ ПОСТАНОВИ ЗАСІДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ

від 03.03.2011 р.

Тема засідання : Творчий звіт викладачів, що підлягають атестації у 2011 році

 

1.       Бездоля Леонід Васильович

Постанова: володіє широким спектром стратегій навчання; вміє продукувати оригінальні, інноваційні ідеї; активно впроваджують форми та методи організації навчально  процесу, що забезпечують максимальну самостійність навчання та його практичну направленість

2.       Болотін Олександр Володимирович

Постанова: володіє інформаційно-комунікаційними освітніми технологіями, активно їх використовує у професійному середовищі; застосовує нестандартні форми проведення занять; формує навички самостійно здобувати знання й застосовувати їх на практиці

3.       Вітовська Ірина Авазівна

Постанова: володіє інноваційними освітніми методиками, активно їх використовує та поширює; застосовує нестандартні форми проведення заняття; активно впроваджує форми та методи організації навчально-виховного процесу, що забезпечують максимальну самостійність навчання студентів; вносить пропозиції щодо вдосконалення навчально-виховного процесу в навчальному закладі.

4.       Гайдаш Лариса Іванівна

Постанова: володіє широким спектром стратегій навчання; вміє продукувати оригінальні, інноваційні ідеї; застосовує нестандартні форми проведення заняття; активно впроваджують форми та методи організації навчально-виховного процесу, що забезпечують максимальну самостійність студентів; формує навички практичного застосування набутих знань; уміє лаконічно, образно і виразно подати навчальний матеріал

5.       Голоденко Володимир Миколайович

Постанова: володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей студентів; впроваджує передовий педагогічний досвід; формує навички самостійно здобувати знання й застосовувати їх на практиці

6.       Гончарова Тетяна Юріївна

Постанова: постійно вдосконалює свій професійний рівень; використовує диференційований та індивідуальний підхід до студентів; володіє сучасними освітніми технологіями та їх якісним застосуванням

7.       Зайцева Надія Миколаївна

Постанова: володіє інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно їх використовує та поширює у професійному середовищі; володіє широким спектром стратегій навчання; застосовує нестандартні форми проведення занять; активно впроваджує форми та методи організації навчально-виховного процесу, що забезпечують максимальну самостійність навчання; вносять пропозиції щодо вдосконалення навчально-виховного процесу в коледжі

8.       Калюжний Сергій Анатолійович

Постанова: постійно вдосконалює свій професійний рівень; використовує диференційований та індивідуальний підхід до учнів; володіє сучасними методичними прийомами, педагогічними засобами; застосовує інноваційні технології у навчально-виховному процесі

9.       Моїсеєнко Наталія Анатоліївна

Постанова: використовує методи компетентно орієнтованого підходу до організації навчального процесу; володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей студентів; впроваджує передовий педагогічний досвід; формують навички самостійно здобувати знання й застосовувати їх на практиці

10. Мостовий Валерій Павлович

Постанова: постійно вдосконалює свій професійний рівень; використовує диференційований та індивідуальний підхід до студентів; володіє сучасними методичними прийомами, педагогічними засобами; застосовує інноваційні технології у навчально-виховному процесі

10.    Нескородєва Наталія Олексіївна

Постанова: володіє інноваційними освітніми методиками й активно їх використовує; використовує методи компетентно орієнтованого підходу до організації навчального процесу; володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей студентів; впроваджує передовий педагогічний досвід

11.    Проскурніна Ірина Миколаївна

Постанова: володіє інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно їх використовує та поширюють у професійному середовищі; володіє широким спектром стратегій навчання; вміє продукувати оригінальні, інноваційні ідеї; застосовує нестандартні форми проведення уроку; активно впроваджує форми та методи організації навчально-виховного процесу, що забезпечують максимальну самостійність навчання студентів; вносить пропозиції щодо вдосконалення навчально-виховного процесу в навчальному закладі

12.    Пньова Наталія Іванівна

Постанова: використовує диференційований та індивідуальний підхід до студентів; володіє сучасними освітніми технологіями, методичними прийомами, педагогічними засобами, різними формами позааудиторної роботи та їх якісним застосуванням; застосовує інноваційні технології у навчально-виховному процесі; формує навички самостійно здобувати знання й застосовувати їх на практиці

13.    Севрюк Марина Валеріївна

Постанова: володіє сучасними освітніми технологіями, методичними прийомами, педагогічними засобами; застосовує інноваційні технології у навчально-виховному процесі; формує навички самостійно здобувати знання й застосовувати їх на практиці

14.    Сівцова Тетяна Єфиміїна

Постанова: використовує методи компетентно орієнтованого підходу до організації навчального процесу; володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей студентів; впроваджує передовий педагогічний досвід; активно впроваджують форми та методи організації навчально-виховного процесу, що забезпечують максимальну самостійність навчання студентів

15.    Стьопенко Петро Вікторович

Постанова: володіє інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно їх використовує та поширює у професійному середовищі; володіє широким спектром стратегій навчання; застосовує нестандартні форми проведення занять; активно впроваджує форми та методи організації навчально-виховного процесу, що забезпечують максимальну самостійність навчання та практичне застосування набутих знань

16.    Тарапат Тамара Дмитрівна

Постанова: володіє інформаційно-комунікаційними освітніми технологіями, активно їх використовує у професійному середовищі; застосовує нестандартні форми проведення занять; впроваджує передовий педагогічний досвід; формує навички самостійно здобувати знання й застосовувати їх на практиці

17.    Федотов Єгор Олександрович

Постанова: постійно вдосконалює свій професійний рівень; використовує диференційований та індивідуальний підхід до студентів; володіє сучасними освітніми технологіями та їх якісним застосуванням

18.    Холодняк Марина Миколаївна

Постанова: постійно вдосконалює свій професійний рівень; використовує диференційований та індивідуальний підхід до студентів; володіє сучасними освітніми технологіями та їх якісним застосуванням

19.    Хортів Сергій Іванович

Постанова: володіє інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно їх поширює у професійному середовищі; вміє продукувати оригінальні, інноваційні ідеї; активно впроваджує форми та методи організації навчально-виховного процесу, що забезпечують максимальну самостійність навчання студентів; вносить пропозиції щодо вдосконалення навчально-виховного процесу в навчальному закладі

20.    Хохлова Олена Іллівна

Постанова: володіє інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно їх використовує та поширює у професійному середовищі; вміє продукувати оригінальні, інноваційні ідеї; активно впроваджує форми та методи організації навчально-виховного процесу, що забезпечують максимальну самостійність навчання; вносить пропозиції щодо вдосконалення навчально-виховного процесу в навчальному закладі

21.    Цибуля Ганна Володимирівна

Постанова: постійно вдосконалює свій професійний рівень; використовує диференційований та індивідуальний підхід до студентів; володіє сучасними методичними прийомами, педагогічними засобами; застосовує інноваційні технології у навчально-виховному процесі

22.    Іванов Володимир Іванович

Постанова: постійно вдосконалює свій професійний рівень; використовує диференційований та індивідуальний підхід до студентів; володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей студентів; впроваджує передовий педагогічний досвід; формує навички практичного застосовування набутих знань

23.    Лимар Юрій Григорович

Постанова: постійно вдосконалює свій професійний рівень; використовує диференційований та індивідуальний підхід до студентів; володіє сучасними методичними прийомами, педагогічними засобами; впроваджує передовий педагогічний досвід; формує навички практичного застосовування набутих знань

24.    Шаповалові Тетяна Петрівна

Постанова: постійно вдосконалює свій професійний рівень; використовує диференційований та індивідуальний підхід до студентів; володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей студентів; впроваджує передовий педагогічний досвід; формує навички практичного застосовування набутих знань

 

Категорія: Педагогічна рада | Додав: Admin (19.12.2011)
Переглядів: 1072 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]