Головна » Статті » Викладачам » Педагогічна рада

Засідання педагогічної ради Рубіжанського політехнічного коледжу від 05.06.2018

                                                    ПРОТОКОЛ   №10

05.06.2018р.                                м.Рубіжне                            

засідання педагогічної ради ВП «Рубіжанський політехнічний коледж імені О.Є.Порай-Кошиці Луганського національного університету імені Тараса Шевченка»

Голова: Горелік В.О.

Секретар: Куліш М.М.

Присутні: 59

Відсутні: 27

Порядок денний:

1. Про розподіл перехідного навчального навантаження на 2018-2019 н.р.

                           Доповідач: Горелік В.О., директор

2. Про результати директорських контрольних робіт у 2017-2018 н.р.

Доповідач: Прилєпська С.І., в.о. заступника директора з навчальної роботи

3. Про результати використання хмарних ресурсів для доступу до навчальних матеріалів та використання хмарних технологій у навчальному процесі

                         Доповідач: Прилєпська С.І., в.о. заступника директора з навчальної роботи

 

1.СЛУХАЛИ: Гореліка В.О., директора коледжу, який доповів про розподіл перехідного навчального навантаження на 2018-2019 н.р.

ПОСТАНОВИЛИ: 

 1. Надати пропозиції циклових комісій щодо попереднього педагогічного навантаження (перехідна частина) на 2018-2019 н.р.

                                   Термін: до 11.06.2018 р.

                                   Відповідальний: голова циклової комісії

                                        

2.СЛУХАЛИ: Прилєпську С.І., в.о. заступника директора з навчальної роботи, яка звітувала про результати директорських контрольних робіт у 2017-2018 н.р.

ПОСТАНОВИЛИ:                                           

1. Прийняти інформацію Прилєпської С.І., в.о. заступника директора з навчальної роботи, до відома.

2. Цикловим комісіям приділити увагу якості засобів діагностики, їх відповідності результатам навчання та якості критеріїв оцінювання.

 

3.СЛУХАЛИ: Прилєпську С.І., в.о. заступника директора з навчальної роботи, яка доповіла про результати використання хмарних ресурсів для доступу до навчальних матеріалів та використання хмарних технологій у навчальному процесі

ПОСТАНОВИЛИ:                                           

1. Продовжити роботу з формування ресурсів інформаційного середовища взаємодії учасників освітнього процесу.

2. Підвищити відповідальність викладачів за якість змісту та оформлення навчально-методичних матеріалів, іх відповідність освітньо-професійній програмі, програмі дисципліни, нормам законодавства України про плагіат, віковій доступності для студентів.

3. Закінчити роботу з формування електронної бази навчальних матеріалів до 30.06.2018 р.

 

Голова педагогічної ради                                               В.О. Горелік

Секретар                                                                       М.М. Куліш

 

 

Категорія: Педагогічна рада | Додав: Admin (17.09.2018)
Переглядів: 25 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]